Stichting BOLWERK

Netwerkorganisatie voor ondernemers, de uitwisseling van kennis en kunde
en het onderling verschaffen van (durf-) kapitaal.

De stichting BOLWERK brengt kosteloos de ondernemer-hulpvrager (vertrouwelijk) in contact met potentiƫle ondernemers-hulpverleners-investeerders.
Het bij elkaar brengen van vraag en aanbod naar kennis, kunde, ondernemerservaringen, hun netwerken en (durf-) kapitaal.

De stichting BOLWERK komt graag in contact met:

Ondernemers-Hulpvragers
1) jonge (door-) startende ondernemers en ondernemingen die behoefte hebben aan de inbreng van kennis, kunde en (durf-) kapitaal.

Ondernemers Hulpverleners-Investeerders
2) ondernemers die (door-) startende ondernemers en ondernemingen in opzet gratis willen helpen. Bijvoorbeeld oud-ondernemers, succesvolle ondernemers of (voormalige) bestuurders van ondernemingen. Dit laat open dat voor voortzetting van advisering of een commissariaat partijen onderling nadere (financiƫle) afspraken maken. Voor de inbreng van (durf-) kapitaal maken partijen onderling afspraken, overeenkomsten en contracten. De Stichting BOLWERK is daarin geen (contract-) partij.

Bij de Stichting BOLWERK draait het om mensen met een passie voor ondernemen die wat voor elkaar willen betekenen, met elkaar willen klankborden om kennis en ervaringen en hun netwerken te delen.

Ondergetekende gaat gratis in gesprek met de jonge (door-) startende ondernemer om kennis te maken, om de hulpvraag te bespreken en vast te stellen.
Op discrete wijze zal ondergetekende de mogelijke hulpverleners-investeerders selecteren om hen met de hulpvrager in gesprek te brengen. Als voorzitter van de Stichting BOLWERK blijf ik in de gesprekken desgewenst participeren.